Hemma

Heeeey! Nu är jag hemma igen, sadeln passade som en smeck! Och nu har jag postat träckprovet också:)
Så nu är jag lättad, ÄNNU EN GÅNG ;) Nu är det bara 3 dagar kvar tills Kaz hämtar hem Fiffi, och 4 dagar kvar tills jag hämtar Gustav! :D Jag längtar otrooooooligt mycket! Till helgen får jag systemkamerana också, då blir det att fota massa och sen blir det en bättre och finare design och header! Men jag tror faktiskt vi flyttar bloggen till nattstad.. blir mycket finare design där tycker jag ;) Har inga bra bilder att lägga upphär, haha en hästblogg utan hästar ;) Närå, men bilderna får vänta tills helgen! SO EXCITED ♥♥ Och jag längtar som en galning tills jag får börja träna NH!!! http://norahkohle.se Läs hennes hemsida, så otroligt himla bra! En hemsida om häst i balans.
Conny. Norahs häst, kolla bara in på hemsidan och se hur otroligt duktig han och hennes andra hästar är!
/F

Ge hästen vad han behöver och han ger dig sitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: Amelia

SV; Haha, för hon är jobbig att läsa om. Antingen är det synd om henne för alla hackar på henne eller så är allting perfekt, hennes blogg är enorm och hej å hå vad stor Linn är ;) hahah, hon har blivit jobbig bara!

2012-03-20 @ 18:50:28
URL: http://nattstad.se/aqea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0