En ny hästblogg!

Hejsan allihopa!

Kaz Ruud och Felicia Söder. - Det är vi! Den här bloggen gjorde vi i samma veva som våran dröm var påväg att gå i uppfyllelse! Bloggen kommer handla om oss och våra blivande hästar. Just nu är vi två hästlösa tjejer som drömmer att få ha häst och ha den på samma ställe! & det kommer snart att hända! :D Under helgen hämtar Kaz en Welsh D-ponny vid namn Fiffi. Och samtidigt åker jag och hämtar vamrblosvalacken Gustav! Och vi båda ska ha dom i ett stall som heter Ulvsbygården. Ligger ungefär 3 km utanför sunne. Där jag (felicia) bor. Kaz bor i Bäckebron som ligger en bit utanför Sunne. Så i denhär bloggen kommer ni få ta del av våra vardag. Min, Kaz, fiffis och Gustavs dvs! Designen blir bättre då vi fått hästarna och kan fota! Hoppas ni ger bloggen en chans, tror att den kan bli riktigt bra!

 

 

Haha, Kaz och jag förra sommarn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0